داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

راز قهرمانی‌های نکونام فاش شد | از جام حذفی تا سوپر جام

  • کد خبر: ۹۸۵۴۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
راز قهرمانی‌های نکونام فاش شد | از جام حذفی تا سوپر جام
جواد نکونام بعد از کسب سوپر جام به علاقه‌اش در دایره مربیگری اشاره کرد و یاد آور شد که از دوران نوجوانی به فکر موفقیت در این عرصه بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام بعد از قهرمانی در سوپر جام و اضافه کردن یک جام دیگر به ویترین افتخاراتش در فوتبال ایران، این جملات را به زبان آورده است: «: وقتی بازی می‌کردم به مربیگری علاقه داشتم. خدا حسین فرکی را حفظ کند و هر جا حضور دارد برایش آرزوی سلامتی دارم. سالی که شاگرد بلاژویچ بودم آقای فرکی به من گفت تمرینات این مربی را یادداشت کن. از همان زمان شروع به نوشتن کردم، شاید خیلی سن پایینی داشتم، ولی از هر ۱۰ تمرین یکی از آن‌ها را می‌کشیدم و یک چیزی از آن در می‌آوردم. هر چه جلوتر آمدیم علاقه ام بیشتر شد و سال ۲۰۱۰ اولین مدرک مربیگری را ام گرفتم. تمام تمرینات اوساسونا را به تاریخ دارم و به این کار علاقه دارم. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد. هنوز اتفاقی نیفتاده و تازه کارم شروع شده است. من ۴ سال است مربی شده ام و فقط در ۲ تیم مربیگری کرده ام. چیزی که برای همه مربیان مهم است کار و تلاش است تا ببینند چه اتفاقی رخ می‌دهد.» 

نکونام مربیگری خود را الهام بخش متد مربیان بزرگ فوتبال ایران دانست و به نوعی دلیل قهرمانی‌هایش را در جام حذفی فصل پیش و سوپر جام این گونه بیان کرد: «اینکه من از آقای کی روش الگو برداری کرده باشم کاملا درست است، اما اینکه بگویم کاری را کپی کرده ام درست نیست. من با خیلی از مربیان کار کردم. من از جان فرانکو زولا هم کار یاد گرفته ام، چون حدود ۶ ماه شاگرد او در العربی بودم. خیلی از نکاتی را که یاد گرفتم از آقای کاماچو بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->